24 Mayıs 2011 Salı

AKRON





Akron,  sektöründe öncü çağrı merkezlerine insan kaynağı desteği sağlayarak; kalıcı ve dönemsel kadrolar için seçme ve yerleştirme, bordrolama, eğitim ve operasyonel teknik destek sağlayarak, geniş bir yelpazede hizmet sunmaktadır.

14.04.2011: İlk gün gittiğimizde ilk olarak oradakilerle tanıştık. Akron’a gidiş saatlerimiz ayarlandı. Ve neler yapabilceğimize dair konusmalar yaptık.
20.04.2011: Montaj ‘ ı izledik ve bilgisayar kurulumlarıyla ilgilendik.
21.04.2011: Bilgisayarların montajlarına devam ettik.
27.04.2011:Akron’a gelen yeni bilgisayarın montajlarıyla uğraştık.
28.04.2011:Kurduğumuz bilgisayarların çalışıp çalışmadığına baktık ve kablolarını kontrol ettik.
04.05.2011:Bugün sistem odasında calıstık. Bilgisayarın kasalarıyla ilgili birkaç düzenleme yaptık.
11.05.2011:Bilgisayarlara imaj attık.
12.05.2011:Bilgisayar imaj atımına devam ettik. Bilgisayarların isimlerini değiştirdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder